Yeni Profil Mesajları

  1. armanc
    armanc
    ARMANÇ GSM
  2. atareceb
    atareceb
    Mrb arkadaşlar note5 rom lazım sm _n920L yardımcı olabilecek varsa çok sevinirim..
  3. hadih yahya
    hadih yahya
    yahu helikopter yapın demedik bir rrot yardımı istiyorum..
  4. hadih yahya
    hadih yahya
    mtk:6753:venus v3 5580 : 7.0 android için root talebi ..
  5. AkmanRom74
    AkmanRom74
    I'll Tell You My Darkest And Whimsical Story.
  6. btaman
    btaman
    slm ayleykum arkadaşlar g610f pacht yapyım şebeke gelmiyor ng de çıkmıyor ne yapmam gerek şimdiden kolay gelsin arkadaşlar
  7. sefo
    sefo
    iyi günler geceler sabahlar
  8. saban19
  9. gece3sigarasi123
    gece3sigarasi123 kml
    kardeş yapacagın şey g935f nv data dosyası indireceksin sonra odinde BL bölümünden combinatioan atıyosun cihaza orda bir ekran açılacak geliştirici seçeneklerden usb yi aç sonra cihazı dowland moda al yazılım yükle cihaz düzelecektir sonrada imei atabilirsin :Ç
    1. Aydar
      Aydar
      burda cvp vermyin lütfen konu konu açın yardımcı olalım?
      12 Ocak 2018
  10. nanivan
    nanivan
    j730 root supersu dosyası
  11. Yavuz0707
    Yavuz0707 frp
    kardeşim turkcell t60 yazılım linki atar mısın
  12. jubair.cu
    jubair.cu
    Love Technology
  13. bilo
    bilo
    6750 t için hangi dosya
  14. bilo
    bilo
    6750 işlemci için hangi dosyayı indiriyim tşk ederim
  15. tarifsiz42
    tarifsiz42
    j330f root dosyası
  16. ppan32
    ppan32
    porola ıstıyor
  17. roman66
  18. emreaslanhan
    emreaslanhan
    çünkü indiremiyorum hep üyelik istiyo olmuyo üye oluyorum hala üyelik istiyo
    1. Aydar
      Aydar
      hocam size nasıl yardmcı olabilirim
      4 Ekim 2017
  19. emreaslanhan
    emreaslanhan
    hiç bi bokaaayaramıyo bu uyelikte boooş
  20. 814sercan
    814sercan omercu25
    1. omercu25
      omercu25
      Evet hallettim duzeldi
      11 Eylül 2017